Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлений ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Обмін (повернення) наборів належної якості можливий протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог:

  • товари новий і не був у використанні;
  • збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару (залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, відсутні механічні пошкодження);
  • збережений розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), який підтверджує покупку даного товару.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:

  1. Здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару в продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар.
  2. Придбати інший товар з наявного в наявності асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
  3. Повернути товар і отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (грошові кошти повертаються споживачеві не пізніше семи днів з дня повернення товару).

 

Обмін і повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта» за рахунок ініціатора. Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".